CRM als ganzheitliche Unternehmensstrategie – Petra KOLÚCHOVÁ
Petra KOLÚCHOVÁ
Bachelor's thesis
CRM als ganzheitliche Unternehmensstrategie
CRM-Project in projektorientierten Unternehmen
CRM (Customer relationship management) as a complex business strategy
Abstract:
My bachelor's work deal with CRM theme (customer relation management). In the work, I concentrate on the project management in project oriented business, in which was the Software CRM-Project implemented. Furthermore, I deal with customer satisfaction of the CRM user. The theoretical part explains the important terms in this area. In the practical part, I want to determine the adaptibility of the CRM …viacAbstract:
Meine Bachelorarbeit befasst sich mit einem Thema CRM (Kundenbeziehungsmanage-ment). In der Arbeit orientiere ich mich an Projektmanagement in den projektorientierten Unternehmen, welche die Software CRM-Project in ihre Unternehmen eingeführt haben. Weiterhin befasse ich mich mit der Kundenzufriedenheit der CRM Anwender. Der theore-tische Teil erläutert wichtige Begriffe aus diesen Bereichen. In dem …viac
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2011
Identifikátor:
19201
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLÚCHOVÁ, Petra. CRM als ganzheitliche Unternehmensstrategie. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Philology / German for Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
Optimalizace pracovních procesů během výpadku CRM a případný návrh nové struktury CRM
Soňa ANDRLOVÁ -
Výběr CRM systému pro konkrétní podnik
Ema Štefániková -
CRM systém v Auto Hruška s.r.o.
Michaela Ferencová -
Integrace dat a analýza použitelnosti CRM systému Salesforce v neziskovém prostředí
Dominik Brázdil -
Zpracování dat o zákaznicích pomocí CRM systémů
Václav Banot