Využití Internetu pro marketing malé firmy – Pavel Beneš
Pavel Beneš
Diplomová práce
Využití Internetu pro marketing malé firmy
The internet usage for marketing of small firms
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím internetu pro marketing malých firem v našich podmínkách. Jejím cílem je tedy zanalyzování internetového prostředí a možností jeho využití k marketingovým účelům těchto subjektů. Nechybí ani rozbor jednotlivých internetových nástrojů. Ke konci práce je vypracována případová studie malého podniku a ní vytvořeny závěry. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Nejprve …víceAbstract:
My diploma thesis addresses the usage of the internet for marketing of small-scale enterprises in our surroundings. My goal is to analyse the internet environment and the possibilities of its use for marketing purposes. The analysis of internet utilities is also included. There is one case study of small-scale enterprise with appropriate conclusions in the final part of my diploma thesis. My thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25581
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
- Vedoucí: Bohumír Štědroň
- Oponent: Vladimír Kocour
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25581
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout