Změna vzhledu obalu vybraného produktu – Šárka GAHUTOVÁ
Šárka GAHUTOVÁ
Bakalářská práce
Změna vzhledu obalu vybraného produktu
Redesign of packaging
Anotace:
Úspěšnost produktu neurčuje pouze kvalita výrobku samotného, ale také kvalita obalu. Obal by měl zákazníka zaujmout na první pohled; logem, výrazným písmem nebo celkovým designem a tím přispět k jeho rozhodnutí o koupi. Primární cíl této bakalářské práce je porovnávání obalů a to z několika hledisek. Cílem praktické části byl výzkum vlivu nového obalu společnosti Europasta SE na vnímání produktu zákazníky …víceAbstract:
The success of the product is determined by not only the quality of the product itself but also the quality of packaging. The packaging should the catch customer´s eye at first sight. This work primarily focuses on the comparison of packaging in a number of aspects. The aim of the survey was to identify the impact of the new packaging on the perception of product and provide recommendations to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zveřejnit od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Iveta PAVEZOVÁ
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GAHUTOVÁ, Šárka. Změna vzhledu obalu vybraného produktu. Č. Bud., 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Anna Láslová -
Marketingový výzkum spotřebitelů kávy společnosti Mamacoffee
Daniel Kádner -
Marketingový výzkum
Dana Kammererová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Marketingový výzkum na trhu bezlaktózových potravin
Vadim Chechelnytskyi -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Marketingový výzkum spotřebitelů
Olga Súkeníková
Název
Vložil
Vloženo
Práva