Koncept společenské odpovědnosti firem a jeho vliv na vznik externalit na trhu – Bc. Ing. Jiří VANĚK
Bc. Ing. Jiří VANĚK
Doctoral thesis
Koncept společenské odpovědnosti firem a jeho vliv na vznik externalit na trhu
The Corporate Social Responsibility Concept and Its Impact on the Emergence of Externalities in the Market
Abstract:
Tato disertační práce se zaobírá problematikou konceptu společenské odpovědnosti firem a vlivem tohoto trendu na tvorbu externalit v tržním prostředí České republiky v souvislosti s firemním využíváním snížení základu daně v rámci zákona o daních z příjmů 568/1992 Sb. Práce je zaměřena na aktivity firem ve všech 3 oblastech společenské odpovědnosti (sociální, ekonomická a environmentální), kde v určitých …moreAbstract:
This dissertation is dealing with problems of the corporate social responsibility concept and the impact of this trend on the creation of externalities in the market of the Czech Republic in connection with the use of corporate tax base reduction under the Act, the Income Tax Act 586/1992 Coll. The work is focused on the activities of companies in all three areas of corporate social responsibility …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 10. 2014
Accessible from:: 31. 10. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 17. 12. 2014
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VANĚK, Jiří. \textit{Koncept společenské odpovědnosti firem a jeho vliv na vznik externalit na trhu}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2014. Available from: https://theses.cz/id/my4cbb/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VANĚK, Jiří. Koncept společenské odpovědnosti firem a jeho vliv na vznik externalit na trhu. Zlín, 2014. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.10.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 31. 10. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsDoctoral programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická