Koncept společenské odpovědnosti firem a jeho vliv na vznik externalit na trhu – Bc. Ing. Jiří VANĚK
Bc. Ing. Jiří VANĚK
Disertační práce
Koncept společenské odpovědnosti firem a jeho vliv na vznik externalit na trhu
The Corporate Social Responsibility Concept and Its Impact on the Emergence of Externalities in the Market
Anotace:
Tato disertační práce se zaobírá problematikou konceptu společenské odpovědnosti firem a vlivem tohoto trendu na tvorbu externalit v tržním prostředí České republiky v souvislosti s firemním využíváním snížení základu daně v rámci zákona o daních z příjmů 568/1992 Sb. Práce je zaměřena na aktivity firem ve všech 3 oblastech společenské odpovědnosti (sociální, ekonomická a environmentální), kde v určitých …víceAbstract:
This dissertation is dealing with problems of the corporate social responsibility concept and the impact of this trend on the creation of externalities in the market of the Czech Republic in connection with the use of corporate tax base reduction under the Act, the Income Tax Act 586/1992 Coll. The work is focused on the activities of companies in all three areas of corporate social responsibility …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2014
Zveřejnit od: 31. 10. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 12. 2014
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VANĚK, Jiří. \textit{Koncept společenské odpovědnosti firem a jeho vliv na vznik externalit na trhu}. Online. Disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/my4cbb/.
Jak správně citovat práci
VANĚK, Jiří. Koncept společenské odpovědnosti firem a jeho vliv na vznik externalit na trhu. Zlín, 2014. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.10.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 10. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická