Yauheni Semianenka

Diplomová práce

Are the principles of ITIL service desk applicable to the environment of SME?

Are the principles of ITIL service desk applicable to the environment of SME?
Anotace:
Účelem mé diplomové práce bylo analizovat požadavky na implementaci service desku z hlediska rámce ITIL, identifikovat specifiké požadavky SME firem a taky zkusit navrhnout ITIL service desk vhodný pro SME. V mé practické části bych chtěl vytvořit funkční model service desku který by odpovídal zásadám ITILu a obsahoval Incident, Request, Change a Problem Management procesy implementované v sotware …více
Abstract:
The goal of my master's theses was to analyze the requirements of the ITIL framework for a service desk implementation, identify specifics of SME companies and to try to scale down the ITIL implementation of a service desk to the size applicable to SME. In my practical part I'd like devise a functional model of the ITIL compliant service desk featuring Incident, Request, Change, and Problem Management …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2013
  • Vedoucí: Tomáš Bruckner
  • Oponent: Dušan Chlapek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38544