Bc. Jaroslav Jančar

Master's thesis

Marketingová komunikace sportovního klubu

Sport club's Marketing communication
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnocení současné marketingové komunikace sportovního klubu a navržení doporučení případného zlepšení v této oblasti. V práci jsou využita dostupná sekundární data a zároveň také primární data. V práci jsou vymezena teoretická východiska zkoumané problematiky, charakteristika zkoumaného subjektu, praktické zhodnocení problematiky marketingové komunikace doplněno vlastními …more
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the current marketing communication of the sports club and to propose recommendations for possible improvement in this area. The thesis uses available secondary data as well as primary data. The thesis defines the theoretical background of the studied issue. The research subject is characterized, the marketing communication issue is practically evaluated and supplemented …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management