Databáze zákazníků podniku SENZA podlahové centrum v Teplicích – Markéta ČERNÁ
Markéta ČERNÁ
Bachelor's thesis
Databáze zákazníků podniku SENZA podlahové centrum v Teplicích
Database of customers for the firm SENZA floor center in Teplice
Anotácia:
Tato práce řeší problém, že podnik SENZA podlahové centrum v Teplicích má značné množství zákazníků, ale chybí mu databáze zaznamenávající informace o zákazníkovi a jeho chování. Zabývá se otázkou na jaké informace se zaměřit při využívání databáze pro komunikaci se zákazníky. Cílem práce je vytvořit databázi zákazníků pro tento podnik zaměřující se zejména na právnické osoby.Abstract:
This bachelor thesis is about the firm SENZA floor center in Teplice. The firm has got a lot of customers, but doesn´t have a database, which would detect information about customers and their behavior. Thesis is concerned with the question which information should the firm use to their marketing database.The goal is make the database of customers for this firm, which is concentrate on corporates.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2019
- Vedúci: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČERNÁ, Markéta. \textit{Databáze zákazníků podniku SENZA podlahové centrum v Teplicích}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/n0rf7t/.
Jak správně citovat práci
ČERNÁ, Markéta. Databáze zákazníků podniku SENZA podlahové centrum v Teplicích. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová