David BAJER
Bakalářská práce
Trh CRM systémů v České republice
CRM Software Market in Czech Republic
Anotace:
Cílem práce je zmapovat nabídku CRM systémů v České republice a provést komparaci jednotlivých systémů. Na základě zjištěných poznatků poté zpracovat doporučení týkající se výběru optimálního CRM systému pro malé podniky. Pro získání seznamu všech dostupných řešení v ČR byly použity dvě internetové softwarové databáze SystemOnLine.cz a Vyber-CRM.cz. Problém však je, že tyto databáze obsahují i systémy …víceAbstract:
This thesis is focused on CRM software suitable for small-sized enterprises. The main goal of this work is to identify CRM software available in the Czech Republic and finally, provide a recommendation of an appropriate solution for small-sized enterprises. As sources for the identification of CRM software available in the Czech Republic the internet software databases SystemOnLine.cz and Vyber-CRM …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAJER, David. Trh CRM systémů v České republice. Č. Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane
Název
Vložil
Vloženo
Práva