Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu – Bc. Petr Rajtšlégr
Bc. Petr Rajtšlégr
Bakalářská práce
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
The marketing communication mix of the chosen company - product
Anotace:
Tato bakalářská práce je analytickou studií marketingového komunikačního mixu vybraného podniku. Jako teoretická východiska jsou použity nástroje marketingového mixu a nástroje mixu marketingové komunikace. Hlavním cílem práce je na základě analýzy marketingové problematiky společnosti, konkurence a trhu navrhnout použití mixů tak, aby vedly ke zvýšení efektivnosti marketingové komunikace podniku.Abstract:
The thesis is an analytical study of a marketing communication mix of a particular enterprise. As a theoretical basis for this study there are the tools of the marketing mix and the marketing communication mix. The main objective is based on the analysis of marketing problems of a company, competition and market, to suggest the use of these mixes so that they lead to increased efficiency of corporate …víceKlíčová slova
Marketingová komunikace marketingový mix marketingový komunikační mix SWOT analýza Porterova analýza pěti sil průmyslové měření průmyslové ohřevy Marketing Communication Marketing Mix Marketing Communication Mix SWOT Analysis Porter's Five Forces Analysis Industrial Measurement Industrial Heating
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hmtda/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova