Bc. Lucie Kovácsová

Bakalářská práce

Marketingové komunikace jako součást marketingových strategií

Marketing Communications as a Part of Marketing Strategies
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti Microsoft při uvedení nového operačního systému Windows 8 na český trh. Práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část se zaměřuje na shrnutí poznatků z oblasti marketingu. Jsou zde popsány základní pojmy jako marketingová komunikace, marketing a marketingový mix. V praktické části je představena společnost …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communication analysis of the Microsoft Company during the new operating system Windows 8 launch on the Czech market. The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part focuses on the findings summary in the field of marketing. Basic terms such as marketing communication, marketing and marketing mix are described here. In the practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2015
Zveřejnit od: 27. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kovácsová, Lucie. Marketingové komunikace jako součást marketingových strategií. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.5.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe