Vendula Šteflová
Master's thesis
Strategické marketingové plánování
Strategic marketing planning
Abstract:
Cílem diplomové práce "Strategické marketingové plánování" je vyhotovení marketingového plánu pro restauraci U Šebestů nacházející se v obci Studená v Jihočeském kraji. Restaurace se zabývá stravovací a hostinskou službou. V teoretické části je podrobně zpracována problematika tvorby marketingového plánu a dále je blíže specifikováno odvětví služeb, konkrétně stravovací služby. V praktické části je …moreAbstract:
An objective of diploma thesis "Strategic marketing planning" is to create marketing plan for a restaurant U Šebestů, which is situated in Studená village in the Southczech region. The restaurant offers catering and hospitality services. In the teoreticle part there is created issue of marketing plan in detail and closely specified services branch, mainly catering services. In the practical part is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Strategický marketingový proces
Klaudia Lisoňková -
Marketingová strategie a proces zavedení nového produktu na trh ve firmě JH GROUP
Vojtěch Kabeš -
Marketing Strategy for Large Enterprise
Riyas Kuniyil -
A case study of a company: A strategic turn-key cost-saving marketing solution
Valeriia Malaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights