Analýza a návrh aplikace CRM systému pro podporu přijímání studentů na VŠ – Lukáš Šeděnka
Lukáš Šeděnka
Diplomová práce
Analýza a návrh aplikace CRM systému pro podporu přijímání studentů na VŠ
The Analysis and Design of a CRM System to Support Admission of Students to University
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou a návrhem CRM systému pro podporu přijímání studentů na vysoké školy. Tento CRM systém je realizován pomocí Microsoft Sure Step metodiky a řešení Microsoft Dynamics CRM Online.Přijímací řízení se skládá z propagace a samotného přijímacího řízení. V úvodu práce jsou nastíněny základní pojmy spojené s řízením vztahu se zákazníkem a je zde představen spolu s vybranou metodikou …víceAbstract:
This paper deals with the analysis and design of the CRM system to support the admission of students to university. This CRM system is implemented by using the Microsoft Sure Step methodology and Microsoft Dynamics CRM Online solution. The admission procedure consists of promotion and the admissions process itself. In the introduction of the thesis outlines the basics concepts associated with customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/90636
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
- Vedoucí: Radek Němec
- Oponent: Pavel Šlesingr
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠEDĚNKA, Lukáš. \textit{Analýza a návrh aplikace CRM systému pro podporu přijímání studentů na VŠ}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/n3lyal/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Systémové inženýrství a informatika
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane