Adam Klásek
Bakalářská práce
Strategický plán start-upu
Strategic plan of a start-up
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je Strategický plán startupu FlockLock. Bakalářská práce v teoretické části popisuje strategický plán a druhy analýz podniku, zejména PESTLE analýzu, SWOT analýzu a Porterův model pěti sil. Tyto analýzy jsou v praktické části aplikovány na startup FlockLock, který se zabývá řešením monitorování pastevního skotu. Na základě těchto analýz je navržena strategie pro tento …víceAbstract:
The topic of this bachelor's thesis is the Strategic Plan of the startup FlockLock. The bachelor's thesis in the theoretical part describes the strategic plan and types of analysis of the company, especially PESTLE analysis, SWOT analysis and Porter's five forces model. In the practical part, these analyses are applied to the startup FlockLock, which deals with solutions for monitoring grazing cattle …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/iwcph/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Pavlína Široká
- Oponent: doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova