Marketingová strategie firmy Prague Language Institut s.r.o. – Bc. Ekaterina Babenko
Bc. Ekaterina Babenko
Master's thesis
Marketingová strategie firmy Prague Language Institut s.r.o.
The Marketing Strategy of the Prague Language Institute s.r.o. Company
Abstract:
Diplomová práce je zaměřená na zkoumání problematiky marketingu a marketingové strategie. Cílem diplomové práce je návrh doporučení pro úpravu marketingové strategie společnosti Prague Language Institute, s. r. o. Zkoumaná firma je jazyková škola, má sídlo na území České republiky a působí ve čtyřech dalších zemích. Společnost na trhu nabízí široké portfolio jazykových kurzů češtiny, po jejichž absolvování …moreAbstract:
The graduation work is focused on researching the issue of marketing and marketing strategy. The aim of the thesis is to propose recommendations for adjusting the marketing strategy of Prague Language Institute s.r.o. Company. The investigated company is a language school that is located in the Czech Republic and operates in four other countries. The company offers diversity of Czech language courses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BABENKO, Ekaterina. \textit{Marketingová strategie firmy Prague Language Institut s.r.o.}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/n5eeh5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights