Komunikační mix a efektivita současné marketingové komunikace Taneční školy Hes – Martin Dolák
Martin Dolák
Master's thesis
Komunikační mix a efektivita současné marketingové komunikace Taneční školy Hes
Marketing Communications and Efficiency of Marketing Communication of the Dance School Hes
Anotácia:
Teoretická část diplomové práce je věnována komunikačnímu mixu a posouzení efektivity marketingové komunikace. Jsou zde popsány jednotlivé prvky marketingového mixu, charakteristiky marketingu služeb a nástroje použité k marketingovému výzkumu. V Praktické části se nachází situační analýza a dotazníkové šetření. Největší podíl je věnován rozboru současného stavu komunikace Taneční školy Hes a konkurenčních …viacAbstract:
The theoretical part of the thesis is dedicated to a review and an assessment of a communication mix and a marketing communication. There are described the particular components of the marketing mix, the attributes of the services marketing and the tools used for the marketing research. The practical part of the thesis is focused on analysis of a current state of the communication of TŠ Hes and its …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36108
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedúci: Oldřich Vávra
- Oponent: Jan Taraba
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36108
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera