Podpora emočního rozvoje žáků Základních škol praktických, jako prevence sociálně patologických jevů. – Libuše HLADKÁ
Libuše HLADKÁ
Diplomová práce
Podpora emočního rozvoje žáků Základních škol praktických, jako prevence sociálně patologických jevů.
Promoting emotive development pupils primary school practical as a precaution social pathologic phenomenon.
Anotace:
Práce je zaměřena na podporu emočního rozvoje žáků Základních škol praktických. Cílem bylo vytvořit krátký projekt na předcházení společensky nežádoucímu chování, a jeho pomocí poukázat na nutnost rozvoje emočních kompetencí žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Tento projekt se stal součástí Školního vzdělávacího programu naší školy a má napomáhat v prevenci sociálně patologických jevů, zejména …víceAbstract:
Work is bent in support of emotive development pupils primary school practical. Aim be formed short project on prevention socially undesirable behaviour, and his by the help of refer to necessity development emotive jurisdiction pupils special educational needs. This project stated part of school educational programme ours schools and has be of service as a precaution social pathologic phenomenon …víceKlíčová slova
Emoce emoční inteligence emoční kompetence attachment intrapersonální interpersonální empatie sebeuvědomění alexithymie optimismus flexibilita průřezová témata Rámcový vzdělávací program primární prevence sociálně patologické jevy preventivní programy sociokulturní handicap mentální postižení deprivační syndrom koheze agresivita šikana ostrakismus experiment.Keywords
Emotion emotional intelligence emotional competency attachment intrapersonal interpersonal empathy self-confidence alexithymia optimism flexibility sectional subjects skeleton education programme primary prevention social pathologic phenomena Preventive program socioculture handicap cephalonia deprival syndrome cohesion aggressiveness chicane ostracism experimental.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2008
Identifikátor:
http://dspace.ujep.cz/dspace/handle/123456789/2585
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 4. 2008
- Vedoucí: PhDr. Wedlichová Iva
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HLADKÁ, Libuše. \textit{Podpora emočního rozvoje žáků Základních škol praktických, jako prevence sociálně patologických jevů.}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/n76nit/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakultahttp://arl.ujep.cz/
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program:
Vychovatelství
Práce na příbuzné téma
-
Sociálně patologické jevy na středních školách
Marek Horčic -
Výskyt a prevence sociálně patologických jevů na základních školách
Martina FILIPOVÁ -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program a školní vzdělávací program očima učitelů
Veronika Žáková -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ