Odborný a sociální profil marketéra v současné české společnosti – Bc. Hana Pavlínová
Bc. Hana Pavlínová
Diplomová práce
Odborný a sociální profil marketéra v současné české společnosti
Professional and social profile of marketer in the current Czech society
Anotace:
Diplomová práce se věnuje profesi marketéra z pohledu jeho odborného i sociálního profilu. V rámci teoretické části se práce věnuje definici profese marketér, vzdělanostní společnosti, teorii kompetencí a stratifikaci společnosti. Praktická část za pomoci kvalitativního průzkumu formou rozhovorů zkoumá profil českého marketéra na základě poznatků z teoretické části. Výsledkem této práce je identifikace …víceAbstract:
The thesis is focused on professional and social profile of marketers. Theoretical part defines the profession, discusses the education of society, social stratification and the theory of competencies. Practical part examines Czech marketer’s profile using qualitative research based on interviews. Marketer’s key competencies and social status in Czech society are identified as a result of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y57g8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2013
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Internet Marketing
Martina Polková -
Direct Marketing of the Selected Company
Katarína Valentová -
Výkonnostní online marketing v event managementu
Jiří Skala -
Marketing v segmentu SME na českém trhu
Martin Průcha -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová