Libor Štěcha

Master's thesis

Vliv pandemie COVID-19 na spotřební chování na trhu sportovních potřeb v českém online prostředí

The impact of the COVID-19 pandemic on consumer behavior in the market of sports equipment in the Czech online environment
Abstract:
Tato diplomová práce se zabírá tématikou pandemie COVID-19 a jejího dopadu na spotřební trh. Přesněji pak na e-commerce trh se sportovním vybavením. Práce se skládá z části teoretické a praktické. Cílem teoretické práce bylo vymezit základní problematiku spotřebního chování a základní modely, které obnáší. Důraz byl kladen na model Podnět – Odezva. Druhou polovinou teoretické části byly prezentovány …more
Abstract:
This Master’s thesis deals with the topic of the COVID-19 pandemic and its impact on the consmer market. More precisely, the e-commerce market with sports equipment. The work consists of theoretical and practical parts. The aim of the theoretical part was to define the basic problematic of consumer behavior and the basic models this topic includes. The emphasis was placed on the Stimulus – Response …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 2. 2022
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Oldřich Vávra

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85237