Libor Štěcha

Master's thesis

Vliv pandemie COVID-19 na spotřební chování na trhu sportovních potřeb v českém online prostředí

The impact of the COVID-19 pandemic on consumer behavior in the market of sports equipment in the Czech online environment
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabírá tématikou pandemie COVID-19 a jejího dopadu na spotřební trh. Přesněji pak na e-commerce trh se sportovním vybavením. Práce se skládá z části teoretické a praktické. Cílem teoretické práce bylo vymezit základní problematiku spotřebního chování a základní modely, které obnáší. Důraz byl kladen na model Podnět – Odezva. Druhou polovinou teoretické části byly prezentovány …viac
Abstract:
This Master’s thesis deals with the topic of the COVID-19 pandemic and its impact on the consmer market. More precisely, the e-commerce market with sports equipment. The work consists of theoretical and practical parts. The aim of the theoretical part was to define the basic problematic of consumer behavior and the basic models this topic includes. The emphasis was placed on the Stimulus – Response …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 2. 2022
  • Vedúci: Jan Koudelka
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85237