Práce asistenta pedagoga v procesu integrace žáků s lehkým mentálním postižením v málotřídní základní škole – Mgr. Eva Valíčková
Mgr. Eva Valíčková
Master's thesis
Práce asistenta pedagoga v procesu integrace žáků s lehkým mentálním postižením v málotřídní základní škole
The Work of Teaching Assistants in the Process of Integration of Pupils with Mild Intellectual Disability in United Class in Primary School
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá prezentací možností, které nabízí integrace dětí s lehkým mentálním postižením do základní školy málotřídní. Blíže se zaměřuje na práci asistenta pedagoga, jako na nejdůležitějšího činitele integrace dětí s mentálním postižením. Cílem diplomové práce a výzkumného projektu bylo získat a analyzovat informace o integraci žáků s lehkým mentálním postižením v málotřídních školách …viacAbstract:
The dissertation deals with the introduction of the possibilities which the integration of mild intellectual disability pupils to the united class in primary school offers. It introduces the role of the teaching assistant as the most important factor in the integration of children with mental disabilities. The purpose of this dissertation and this research project was to obtain and analyze the information …viacKľúčové slová
asistent pedagoga mentální postižení možnosti vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením integrace poradenská zařízení rámcový vzdělávací plán pro základní vzdělávání pedagogical assistant mental disability opportunities of light mentally disabled pupills educations integration counselling institutions framework education programme for elementary education
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k9k13/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2013
- Vedúci: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VALÍČKOVÁ, Eva. \textit{Práce asistenta pedagoga v procesu integrace žáků s lehkým mentálním postižením v málotřídní základní škole}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/namsju/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací plán - aplikace na základní škole
Dagmar Truksa Vágo -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová -
Zařazení ukázek z literatury pro děti a mládež do vybraných učebnic češtiny pro 1. stupeň ZŠ
Klára Cabáková -
Role kreativity v sociálním životě: Kritické zhodnocení revizí rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Michaela Dufková -
Porovnání učebnic matematiky pro 4. a 5. ročník základní školy a s Rámcově vzdělávacím programem pro základní vzdělávání
Lenka Chvojsíková -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Úroveň vstupních kompetencí pro zvládání učebního oboru v závislosti na absolvovaném školním vzdělávacím programu pro základní vzdělávání
Pavlína BASLEROVÁ