Bc. Kateřina Kotíková
Diplomová práce
Tvorba komunikační kampaně
Communication campaign creation
Anotace:
Cílem této diplomové práce je návrh komunikační kampaně pro konkrétní agenturu práce. První část práce vymezuje teoretická východiska zahrnující marketingovou komunikaci s ohledem na komunikaci na B2B trhu, následně je popsán vybraný postup komunikační kampaně. V praktické části práce jsou aplikovány teoretické poznatky a je vykonána situační analýza podniku, na základě které jsou zvoleny cíle, strategie …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to design a communication campaign for a specific employment agency. The first part of the thesis defines the theoretical basis including marketing communication with regard to communication on the B2B market, then the selected procedure of the communication campaign is described. In the practical part of the thesis, theoretical knowledge is applied and the situation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a4pue/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2021
- Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček