Michaela Kvapilová

Bachelor's thesis

Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku

Efficiency of marketing mix in a selected company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je popsat a vyhodnotit efektivitu nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku, kterým je společnost Testuj.to. V teoretické části budou podrobně popsány jednotlivé marketingové nástroje. Praktická část bakalářské práce je zaměřena na popis jednotlivých marketingových nástrojů, které vybraný podnik skutečně využívá, a následné vyhodnocení výsledků z pohledu efektivity jejich …more
Abstract:
The aim of this Bachelor's thesis is to describe and analyse the effectiveness of marketing mix tools in a selected company, which is the company Testuj.to. The theoretical part describes in detail the particular marketing tools. The practical part of the bachelor's thesis is focused on particular marketing tools that the selected company actually uses and the evaluation of results with respect to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2022
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication

Theses on a related topic

All theses