Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku – Michaela Kvapilová
Michaela Kvapilová
Bachelor's thesis
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Efficiency of marketing mix in a selected company
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je popsat a vyhodnotit efektivitu nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku, kterým je společnost Testuj.to. V teoretické části budou podrobně popsány jednotlivé marketingové nástroje. Praktická část bakalářské práce je zaměřena na popis jednotlivých marketingových nástrojů, které vybraný podnik skutečně využívá, a následné vyhodnocení výsledků z pohledu efektivity jejich …viacAbstract:
The aim of this Bachelor's thesis is to describe and analyse the effectiveness of marketing mix tools in a selected company, which is the company Testuj.to. The theoretical part describes in detail the particular marketing tools. The practical part of the bachelor's thesis is focused on particular marketing tools that the selected company actually uses and the evaluation of results with respect to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c0ngm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
- Vedúci: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová