Analýza podnikového okolí vybrané firmy – Kristýna Svobodová
Kristýna Svobodová
Bakalářská práce
Analýza podnikového okolí vybrané firmy
Analysis of business environment
Anotace:
Bakalářská práce si klade za cíl poskytnout informace o podnikovém okolí zvolené firmy. Zvolenou firmou, na kterou se práce zaměřuje, je Havlíkova přírodní apotéka s.r.o. Tato firma se zabývá produkcí přírodní organické kosmetiky s uvědomělým přístupem k životnímu prostředí. Pozornost je v této bakalářské práci upřena na makro a mikrookolí této firmy. Analýza …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to provide information about business environment of the selected company which is Havlíkova přírodní apotéka s.r.o. The chosen company is a manufacturer of organic cosmetic products that highly focuses on the quality of their produce. One of the other important elements on which the company focuses is environmental friendliness and environmental impact. This …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83334
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: Jiří Dvořáček
- Oponent: Tomáš Gold
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83334
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova