Srovnání PPC systémů z hlediska možností řízení marketingové kampaně – Lenka Hesová
Lenka Hesová
Master's thesis
Srovnání PPC systémů z hlediska možností řízení marketingové kampaně
Comparison of PPC Systems for Marketing Campaign Management Options
Anotácia:
Práce se zabývá srovnáním různých PPC systémů z hlediska jejich možností pro vedení a nastavení kampaně. Soustředí se na porovnání systému Google Adwords s dalšími lokálními systémy (Seznam Sklik, Direct.Yandex, Baidu PPC, Bing AdCenter atp.). Cílem práce je porovnat vybrané nástroje těchto systémů a stanovit doporučení pro firmu, jak v těchto systémech řídit PPC kampaň.Abstract:
This thesis deals with a comparison with different PPC systems and their possibilities for leading and setting the campaign. My thesis focuses on the comparison with Google Adwords and other local systems (Seznam Sklik, Direct.Yandex, Baidu PPC, Bing AdCenter, etc.). The aim of my thesis is to compare the selected tools of these systems and determine a recommendation for the company how to lead their …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/62905
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedúci: Tomáš Kincl
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/62905
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva