Použití aktivizační metody v hodinách zeměpisu na tématu Austrálie a Oceánie – Bc. Michal Kundrát
Bc. Michal Kundrát
Master's thesis
Použití aktivizační metody v hodinách zeměpisu na tématu Austrálie a Oceánie
Using the activation method in geography classes on Australia and Oceania
Abstract:
Diplomová práce popisuje uplatnění aktivizační metody v modelové hodině zeměpisu na základní škole. Teoretická část se zaměřuje na obecnou definici učení, výukové metody, charakterizuje pojem učení v pohybu a integrovanou výuku. Také popisuje zařazení tématu Austrálie a Oceánie v Rámcovém vzdělávacím programu a popisuje klíčové kompetence. Empirická část pak popisuje zvolenou aktivizující metodu a …moreAbstract:
The thesis describes the application of the activation method in the model geography class at elementary school. The theoretical part focuses on the general definition of learning, the teaching method, the concept of learning in motion and the integrated teaching. It also describes the inclusion of Australia and Oceania in the Framework Education Program and describes key competencies. The empirical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/lw2ul/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2018
- Supervisor: RNDr. Hana Svobodová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jana Petráková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in Geography
Theses on a related topic
-
Rámcový vzdělávací program pro obor vzdělání praktická škola jednoletá z pohledu učitelů a žáků
Marie Brabcová -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Mezipředmětové vztahy ve výuce fyziky na 2. stupni ZŠ
Tereza NOVÁKOVÁ