Kateřina KOTÁSKOVÁ

Bakalářská práce

Reklamní taktika a strategie ve společnosti LA Food s.r.o.

Promotional tactic and strategy of company LA Food s.r.o.
Anotace:
Základem bakalářské práce je analyzovat současné prostředí firmy La Food a navrhnout možnosti zlepšení reklamní strategie. Záměrem je vytvořit reklamní strategii na základě informací, které firma poskytla. Bakalářská práce se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou. První část se věnuje charakteristice základních pojmů jako je tržní prostředí, marketingový mix, komunikace se zákazníky, konkurence …více
Abstract:
There is the base of thesis the analyze of current business environment La Food company and to suggest the way of improving advertising strategy. The intention is to create an advertising strategy based on information provided by the company. Bachelor thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The first part deals with characteristics of basic concepts such as market environment, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor: 16157

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOTÁSKOVÁ, Kateřina. Reklamní taktika a strategie ve společnosti LA Food s.r.o. . Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe