Bc. Hana Brychtová

Diplomová práce

Jak děti rozumí televizní reklamě: analýza recepčních strategií

How children understand TV advertising: reception analysis
Anotace:
Diplomová práce se snaží nalézt odpověď na základní otázku, zda má televizní reklama vliv na interpretaci vybraných témat sociální reality dětskými diváky. Objektem výzkumu jsou děti ve věku 10-12 let, přičemž pozornost je věnována odlišnostem ve vnímání reklamy v závislosti na pohlaví dětí, místě bydliště a vzdělání jejich rodičů. Práce se zabývá tím, jakou roli hraje reklama v životě dětí, vymezuje …více
Abstract:
This diploma thesis attempts to find an answer to a basic question of whether the television advertisements affect children viewers’ interpretation of selected social reality topics. The subject of research are children aged 10-12 years, while the attention is paid to differences in advertisement perception depending on gender, place of residence and education of their parents. The paper examines the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Jaromír Volek, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. et Mgr. Marína Urbániková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií