Ing. Martin Boháč

Bachelor's thesis

Základní pojmy marketingu, jeho úkoly, druhy marketingu

Basic Concepts of Marketing, its Tasks, Types of Marketing
Abstract:
Anotace: Jméno a příjmení autora: Martin Boháč Instituce: Bankovní institut vysoká škola Praha Název díla: Základní pojmy marketingu, jeho úkoly, druhy marketingu Bakalářská práce Vedoucí práce: Ing. Hana Železná Počet stran: 60 Počet titulů bibliografie: 11 Klíčová slova: Marketingový mix Produkt Cena Distribuce Propagace
Abstract:
Annotation: Author`s name: Martin Boháč Institution: Banking Institute College of Banking Prague Title of a work: Basic concepts of marketing, it`s tasks, types of marketing Thesis Supervisor: Ing. Hana Železná Pages count: 60 Bibliography count: 11 Key words: Marketing mix Product Price Place Promotion
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Hana Železná
  • Reader: Ing. Tomáš Marek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS