Stanislav Regusevich

Bachelor's thesis

Strategia marketingovikh kommunikatciy na praktike sovremennykh organizatcyi

Стратегии маркетинговых коммуникаций в практике современных организаций
Abstract:
Moskva Metropolitan Governance University byla založena v roce 1994 a je jedním z předních univerzit v Moskvě.Předmětem mé bakalářské práce je vývoj nástrojů protvorba marketingových komunikačních strategií v moderních organizacích. Nahlavním cílem je rozvíjet způsoby, jak zlepšit marketing, komunikace, strategie provádění změn v konceptu integrované komunikace.Práce vyhodnocuje marketingové strategie …more
Abstract:
Moscow Metropolitan Governance University was founded in 1994 and it is one of the leading universities in Moscow.The subject of my bachelor's work is the development of tools for theformation of marketing communications strategies in modern organizations. Themain goal is to develop ways to improve marketing communications strategies by making changes to the concept of integrated communications.The …more
Abstract:
Moskovskyi gorodskoi universitet upravlenya Pravitelstva Moskvy byl osnovan v 1994 godu I yavlaetsa odnim is vedushikh universitetov Moskvy.Predmetom moey bakalavrskoi raboty yavlyaetsa razvitie instrumentov formirovanya strategy marketingovykh kommunikatciy v sovremennykh organizatcyakh. Glavnaya tsel-razrabotka putey usovershenstvovanya strategiy marketingovikh kommunikatciy s pomoshiy vnesenia izmeneniy …more
 
 
Language used: Russian
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 3. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2018
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: Yevgeniya Klimkovich

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73878