Nástroje efektívnej komunikácie so zákazníkmi maloobchodnej spoločnosti – Ing. Paulina Roglová
Ing. Paulina Roglová
Diplomová práce
Nástroje efektívnej komunikácie so zákazníkmi maloobchodnej spoločnosti
Instruments of efective communication with the customers of a retail company
Abstract:
The subject of my thesis is effective communication of retail company. The main objective is, based on the analysis of marketing communications and the use of its instruments at OBI, to propose options that would lead to more efficient communication with customers and strengthen the market position of OBI. First chapter of my work I devote to theoretical explanation of marketing mix concept and its …víceAbstract:
Predmetom mojej diplomovej práce je efektívna komunikácia maloobchodnej spoločnosti. Hlavným cieľom je na základe analýzy marketingovej komunikácie a využítia jej nástrojov v spoločnosti OBI navrhnúť možnosti, ktoré by viedli k zefektívneniu komunikácie so zákazníkmi a posilneniu postavenia OBI na trhu. Prvkú kapitolu svojej práce som venovala teoretickému vysvetleniu pojmov marketingový mix a jeho …víceKlíčová slova
- marketingový mix produkt cena miesto komunikácia komunikačná stratégia integrovaná marketingová komunikácia marketingový prieskum reklama osobný predaj podpora predaja public relations priamy marketing rozpočet maloobchod zákazník//marketing mix product price place communication communication strategy integrated marketing communication marketing research promotion personal sale sales promotion direkt marketing budget retail customer
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g1wq4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikácia Slovenska ako turistickej destinácie
Jana Štefkeová -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Integrovaná marketingová komunikácia podniku
Judita Jagušáková -
Integrovaná marketingová komunikácia spoločnosti Autoškola EUROMIKO, s.r.o.
Andrea Jankovcová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Monika Moringová -
Marketingová komunikace v cirkulární ekonomice
Dominika Hoferová -
Marketingová komunikace společnosti Hard Rock Cafe Praha
Ivana Lorencová -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman