Práce se žáky na 1. stupni základní školy se zaměřením na dysgrafii a dysortografii – Bc. et Bc. Lenka Chaloupková
Bc. et Bc. Lenka Chaloupková
Diplomová práce
Práce se žáky na 1. stupni základní školy se zaměřením na dysgrafii a dysortografii
Communication with pupils at the first degree of basic school with respect to dysgraphy and dysortography
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou specifických poruch učení (SPU) typu dysgrafie a dysortografie na 1.stupni malotřídního typu základní školy. Teoretická část práce shrnuje základní pojmy, klasifikaci, příčiny, diagnostiku a prevenci SPU. Zahrnuje i psychický vývoj dítěte mladšího školního věku a problematiku školní zralosti. Zaměřuje se na možnosti reedukace žáků s konkrétními příklady z oblasti …víceAbstract:
This diploma thesis is dealing with the specific learning disorders (SLD), focusing on the dysgraphy and dysorthography in children on the first degree of primary school. The theoretic part defines the basic terms associated with the SLD, their classification, reasons, diagnostics and prevention. Than it takes a look at the psychomotor development focusing on the beginning of the school attendance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/swkfn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2012
- Vedoucí: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Přechod žáků z 1. stupně Montessori základní školy na 2. stupeň tradiční základní školy
Kateřina JANEČKOVÁ -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková -
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Klima ve třídě malotřídní základní školy a úplné základní školy z pohledu žáků a učitelů
Hana Palečková -
Přechod žáků z 1. na 2. stupeň základní školy z pohledu žáka a učitele
Terezie Brzobohatá