Online marketingová komunikace restaurace – Bc. Derlichová Derlichová
Bc. Derlichová Derlichová
Bachelor's thesis
Online marketingová komunikace restaurace
Online marketing communication of a restaurant
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit stav online marketingové komunikace vybrané restaurace a vytvořit návrhy pro její zlepšení. V teoretické části budou představeny nástroje online marketingové komunikace a zásady pro jejich používání v návaznosti na zvýšení počtu zákazníků. V praktické části budou tyto nástroje u vybrané restaurace analyzovány z pohledu obsahového a výkonnostního. Součástí praktické …moreAbstract:
The aim of this bachelor work is to evaluate the state of online marketing communication of the chosen restaurant and to create the proposals for its improvement. In the theoretical part there will be introduced the instruments of online marketing communication and the principles for its usage as a follow-up to the encrease in the number of customers. In the practical part these instruments of chosen …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/u3cg9/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Daniel Kvíčala
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DERLICHOVÁ, Derlichová. \textit{Online marketingová komunikace restaurace}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2022. Available from: https://theses.cz/id/neifx4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková