Formulace podnikové strategie a doporučení pro první roky – Ondřej Teichman
Ondřej Teichman
Bachelor's thesis
Formulace podnikové strategie a doporučení pro první roky
Formulation of corporate strategy and recommendations for the first years
Abstract:
Teichman, Ondřej. Formulace podnikové strategie a doporučení pro první roky. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá představením některých přístupů k sestavování strategií pro řízení firem a následným popisem jedné z nich včetně popisu doporučení, kterými je dobré se řídit při tvorbě těchto strategií a jejich implementace. Dále se tato práce zaobírá stručným …moreAbstract:
Teichman, Ondřej. Formulation of corporate strategy and recommendations for the first years. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2023. The bachelor's thesis deals with the presentation of some approaches to the compilation of strategies for company management and the subsequent description of one of them, including the description of recommendations that should be followed when these …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2023
- Supervisor: Dr. Ing. Miloš Drdla, MBA
- Reader: Jan Vavřina, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TEICHMAN, Ondřej. \textit{Formulace podnikové strategie a~doporučení pro první roky}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/neus08/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Trade and Services Management / Trade Management
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova