Neoformalistická analýza filmu Dokonalý svět – Bc. Vlastimil Musel
Bc. Vlastimil Musel
Bakalářská práce
Neoformalistická analýza filmu Dokonalý svět
Neoformalist analysis of A Perfect World
Anotace:
V této bakalářské diplomové práci se zabývám neoformalistickou analýzou filmu Dokonalý svět od dnes již ikonického herce a režiséra Clinta Eastwooda. Cílem této práce je detailně analyzovat film z hlediska vyprávění a stylu a prokázat dominantu filmu, kterou vidím v evoluci ústřední dvojice protagonistů.Abstract:
In this bachelor thesis my goal was to provide a neoformalist analysis of the film A Perfect World, that was created by an icononic director and actor, Clint Eastwood. The aim of this thesis was to deliver a detailed anylysis of narrative and style, whilst highlighting the film's dominant that is the evolution of a relationship formed between the two protagonists.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qx3l8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Martin Kos
- Oponent: Mgr. Ondřej Pavlík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury
Práce na příbuzné téma
-
Teorie seriálové fikce: Model analýzy vyprávění a fikčních světů televizního seriálu
Radomír Kokeš -
Styl vědeckých textů humanitních oborů
Denisa Dvořáková -
Styl řízení a výkonnost zaměstnanců
Petr Hejduk -
Jednotný vizuální styl Národního ústavu lidové kultury ve Strážnici
Adéla Lukšíková -
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Šimon Bulíř -
Zdravý životní styl v rodinách s dětmi předškolního věku
Adéla Palatová -
Zdravý životní styl jako nový trend marketingu
Tereza Křížková -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Kristýna Vondrovská