Bc. Tomáš Resler

Master's thesis

Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření její účinnosti (varianty obchodních modelů)

Basic electronic formats online ads and measure their effectiveness (variants of business models)
Anotácia:
Jedním z cílů této diplomové práce je identifikovat a definovat základní formáty elektronické-internetové reklamy a systémy používané k měření účinnosti (efektivity) elektronických reklamních formátů. Vznik a vývoj internetu je další, neméně zajímavou, částí této práce. Dalším cílem je popsat fungování dvou společností působících na poli internetové reklamy a zhodnotit efektivitu jejich fungování. …viac
Abstract:
One of the aims of this thesis is to identidy a define the basic forms of electronic advertising, internet and systems used to measure the effectiveness of electronic advertising formats. Origin and evolution of the Internet is another equally interesting part of this work. Another objective is describe the functioning of two companies operating on online advertising and assess the effectiveness of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
  • Vedúci: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka, Ing. Vítězslav Beneš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní