Systémy CRM a jejich praktické využití v podniku – Rostislav Cigán
Rostislav Cigán
Bakalářská práce
Systémy CRM a jejich praktické využití v podniku
CRM Systems and Their Practical Use in the Company
Anotace:
Bakalářská práce popisuje jednoduchým způsobem systémy CRM. Řízení vztahů se zákazníky je součástí podnikové strategie a kultury. CRM ovlivňují a tvoří zaměstnanci, technologie, procesy a data. Využitím CRM získáme konkurenční výhodu. Práce se zabývá problematikou vzniku orientace na zákazníky, historii vývoje, popisem struktury, obsahuje doporučení pro zavedení do podniku, výběrem správného systému …víceAbstract:
The bachelor's thesis describes a simple way of CRM systems. Customer relationship management is a part of corporate strategy and culture. CRM and are affecting employees, processes, technologies and data. Using CRM gain a competitive advantage. Work deals with the emergence of customer-orientation, history, description of the structure, contains recommendations for the introduction into the business …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/82131
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Martin Lampa
- Oponent: Andrea Samolejová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CIGÁN, Rostislav. \textit{Systémy CRM a jejich praktické využití v podniku}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/nj63rq/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane