Marketingová komunikácia komerčnej banky – Bc. Martina Vrbenská
Bc. Martina Vrbenská
Bakalářská práce
Marketingová komunikácia komerčnej banky
Commercial Bank Marketing Communication
Abstract:
The thesis deals with marketing communication in commercial bank. The thesis consists of three chapters. The first one is focused on theoretical view of marketing communication. Firstly the name of marketing is defined and finance marketing specifications are referred. Then the marketing mix is defined and marketing mix tools are characterised. Marketing communication, as one of all marketing mix tools …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou v komerčnej banke. Bakalárska práca má tri kapitoly. Prvá kapitola je zameraná na teoretický náhľad v marketingovej komunikácii. Najprv je definovaný pojem marketing a poukázanie na špecifiká finančného marketingu. Potom je definovaný marketingový mix a charakterizované nástroje marketingového mixu. Podrobnejšie zo všetkých nástrojov marketingového …víceKlíčová slova
marketing marketingový mix marketingová komunikácia reklama podpora predaja public relations priamy marketing osobný predaj nové trendy marketingovej komunikácie marketing mix marketing communication advertising sale support direct marketing personal sale new trends of marketing communication
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/o67xq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Viktória Ďurajová, PhD.
- Oponent: Ing. Eva Poliačiková, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy marketingovej komunikácie v poisťovníctve
Barbora Piatková -
Nové trendy v marketingovej komunikácii
Radko Sedlák -
Nové trendy v uplatňovaní nástrojov marketingovej komunikácie na ruskom trhu
Kamila Repková -
Nové trendy v marketingovej
Andrej Jančo -
Nové trendy marketingovej komunikácie a ich využitie v praxi
Dušan Murčo -
Guerilla marketing ako nový trend v marketingovej komunikácii
Júlia Baraniaková -
Nové trendy v marketingu a ich využitie v chemickom priemysle
Kristián Hadidom -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová