Nákupní chování čtenářů žánrů sci-fi, fantasy a hororu – Jan Pavliš
Jan Pavliš
Bachelor's thesis
Nákupní chování čtenářů žánrů sci-fi, fantasy a hororu
The Shopping Behavior of Readers of Sci-fi, Fantasy and Horror Genres
Abstract:
Tato práce pojednává o nákupním chování čtenářů literárních žánrů fantasy, sci-fi a horor. Práce se pokouší zmapovat jejich nákupní návyky určit, jaké jsou jejich nákupní preference co se týče formy, ceny a distribuce produktu. A zjistit, co je ovlivňuje při nákupu knihy od neznámého autora které komunikační kanály sledují a vnímají.Abstract:
This thesis explores shopping behaviour of readers of fantasy, sci-fi and horror literary genres. The thesis is trying to describe their shopping habits and preferences in sence of form, price and distribution of a book. And also to explain what influences the readers du-ring purchase of a book from an unknown author which communication channels they percieve and which they follow by themselves.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Accessible from:: 29. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Josef Kocourek, PhD.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pavliš, Jan. Nákupní chování čtenářů žánrů sci-fi, fantasy a hororu. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová