Marie Kopecká

Master's thesis

Analýza spotřebního chování žen internetové generace

Analysis of Consumer Behavior of Women Internet Generation
Abstract:
Diplomová práce "Analýza spotřebního chování žen internetové generace" popisuje současný stav sociálních médií, přičemž největší pozornost je věnována diskuznímu fóru a jeho schopnosti ovlivnit spotřební chování žen internetového věku. Práce se dále věnuje využití internetového marketingu na sociálních fórech. V praktické části diplomové práce je proveden marketingový výzkum formou dotazníku na největším …more
Abstract:
The theoretical part of this thesis named "The Analysis of Consumer Behavior of Women in the Age of Internet" describes the contemporary state of social media. The greatest attention is devoted to Internet forums and their ability to influence the consumer behavior of women in the era of Internet. The thesis also deals with the use of Internet marketing on these social forums. The practical part of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 10. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 1. 2013
  • Supervisor: Marie Hesková
  • Reader: Monika Harantová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34107

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Management