Analýza spotřebního chování žen internetové generace – Marie Kopecká
Marie Kopecká
Master's thesis
Analýza spotřebního chování žen internetové generace
Analysis of Consumer Behavior of Women Internet Generation
Anotácia:
Diplomová práce "Analýza spotřebního chování žen internetové generace" popisuje současný stav sociálních médií, přičemž největší pozornost je věnována diskuznímu fóru a jeho schopnosti ovlivnit spotřební chování žen internetového věku. Práce se dále věnuje využití internetového marketingu na sociálních fórech. V praktické části diplomové práce je proveden marketingový výzkum formou dotazníku na největším …viacAbstract:
The theoretical part of this thesis named "The Analysis of Consumer Behavior of Women in the Age of Internet" describes the contemporary state of social media. The greatest attention is devoted to Internet forums and their ability to influence the consumer behavior of women in the era of Internet. The thesis also deals with the use of Internet marketing on these social forums. The practical part of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34107
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 1. 2013
- Vedúci: Marie Hesková
- Oponent: Monika Harantová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34107
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout