Komunikační kompetence a kompetence k učení žáků v základní škole – Bc. Katrin HRUBÁ
Bc. Katrin HRUBÁ
Diplomová práce
Komunikační kompetence a kompetence k učení žáků v základní škole
Communication competencies and learning competencies of pupils in primary school
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o rozvoji klíčových kompetencí ve vzdělávání. Důležitým předpokladem pro úspěšné získávání klíčových kompetencí je především optimální podpora a rozvoj všech žádoucích oblastí osobnosti jedince. V této práci jsem se zaměřila na oblast auditivního vnímání a rozvoji této oblasti u žáků s vývojovou dysfázií. Hlavním cílem této práce se tedy stalo ověřování účinnosti vytvořeného …víceAbstract:
This diploma thesis is about development of the key competencies in education. Important prerequisite for successfull gaining of these competencies is primarily the optimal support and development of all desirable areas. This thesis was oriented on auditory perception area and also development of this area of pupils with dyphasia. Verification of effectivness of the support program, focused on development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRUBÁ, Katrin. Komunikační kompetence a kompetence k učení žáků v základní škole. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Orientační diagnostika řečových a jazykových dovedností u žáků v základní škole speciální
Petra MUSILOVÁ -
Vzdělávání předškolních dětí v MŠ - edukativně stimulační program
Martina Gabrielová -
Stimulační program POHÁDKA a jeho využití pro podporu školní připravenosti dětí s odloženou školní docházkou
Radka VEJMOLOVÁ -
Vývojová dysfázie z hlediska jazykových rovin
Veronika Hoffmannová -
Zrakové vnímání u předškolních dětí s vývojovou dysfázií
Eva Zapletalová -
Zrakové vnímání u dětí s vývojovou dysfázií
Eliška Boumová -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí s poruchami autistického spektra
Kateřina Lišková