Bc. Leoš Březina

Bachelor's thesis

Marketingová strategie firmy Heluz

Abstract:
Bakalářská práce „Marketingová strategie firmy HELUZ“ je tématem, které navrhuje efektivní marketingovou strategii stejnojmenné společnosti, která působí na českém trhu již od roku 1993 a zabývá se výrobou cihelných výrobků. Tato práce zdůrazňuje důležitost a potřebu marketingové strategie pro dosažení stanovených cílů, tedy takovou formu prezentace společnosti, která ji představí jako spolehlivého …more
Abstract:
The thesis "Marketing strategy of HELUZ" is a topic focused on suggestion of an efficient marketing strategy for the aforementioned company. The company is present in the Czech market and have been focusing on the manufacture of brick components since 1993. The work emphasizes the importance of a marketing strategy in order to achieve given goals, that is, a representational form displaying the company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 7. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 9. 2014
  • Supervisor: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Milena Zimmermannová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích