Bc. Leoš Březina
Bachelor's thesis
Marketingová strategie firmy Heluz
Abstract:
Bakalářská práce „Marketingová strategie firmy HELUZ“ je tématem, které navrhuje efektivní marketingovou strategii stejnojmenné společnosti, která působí na českém trhu již od roku 1993 a zabývá se výrobou cihelných výrobků. Tato práce zdůrazňuje důležitost a potřebu marketingové strategie pro dosažení stanovených cílů, tedy takovou formu prezentace společnosti, která ji představí jako spolehlivého …moreAbstract:
The thesis "Marketing strategy of HELUZ" is a topic focused on suggestion of an efficient marketing strategy for the aforementioned company. The company is present in the Czech market and have been focusing on the manufacture of brick components since 1993. The work emphasizes the importance of a marketing strategy in order to achieve given goals, that is, a representational form displaying the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 7. 2014
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/tuicu/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2014
- Supervisor: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
- Reader: Ing. Milena Zimmermannová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Civil Engineering / Building Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.
Darina Krystýnová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala