Marketingová strategie firmy Heluz – Bc. Leoš Březina
Bc. Leoš Březina
Bachelor's thesis
Marketingová strategie firmy Heluz
Anotácia:
Bakalářská práce „Marketingová strategie firmy HELUZ“ je tématem, které navrhuje efektivní marketingovou strategii stejnojmenné společnosti, která působí na českém trhu již od roku 1993 a zabývá se výrobou cihelných výrobků. Tato práce zdůrazňuje důležitost a potřebu marketingové strategie pro dosažení stanovených cílů, tedy takovou formu prezentace společnosti, která ji představí jako spolehlivého …viacAbstract:
The thesis "Marketing strategy of HELUZ" is a topic focused on suggestion of an efficient marketing strategy for the aforementioned company. The company is present in the Czech market and have been focusing on the manufacture of brick components since 1993. The work emphasizes the importance of a marketing strategy in order to achieve given goals, that is, a representational form displaying the company …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/tuicu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2014
- Vedúci: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Milena Zimmermannová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Civil Engineering / Building Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.
Darina Krystýnová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala