Analýza mezinárodní marketingové kampaně společnosti Hewlett - Packard a její adaptace na český trh – Barbora Smolková
Barbora Smolková
Diplomová práce
Analýza mezinárodní marketingové kampaně společnosti Hewlett - Packard a její adaptace na český trh
Anotace:
Diplomová práce na téma se zabývá rozborem přístupu globálních firem ke své marketingové komunikaci.Ve své práci jsem se snažila postihnout aspekty adaptování globální marketingové kampaně pro podmínky českého trhu a přiblížit procesy, které je nutné pro naplnění cíle realizovat. Práce je strukturována do tří kapitol. První kapitola nastiňuje teoretická východiska pro organizaci globálních firem, další …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3540
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2007
- Vedoucí: Jana Bílková
- Oponent: Petr Trešl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3540
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Globální marketing a lokální kultura
Yaroslav Kerechanyn -
Globální marketing a lokální kultura
Yulia Savelyeva -
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva -
Globální marketing a lokální kultura
Alena Skupinová -
Global Marketing and Local Culture
Dimitri Kartozia -
Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.
Soe Min Htet -
Mezinárodní marketing vybrané společnosti - případová studie
Nina Strašková -
Permanentní kampaň – forma komunikace hnutí ANO 2011 s veřejností
Matěj Kůrečka