Barbora Smolková

Diplomová práce

Analýza mezinárodní marketingové kampaně společnosti Hewlett - Packard a její adaptace na český trh

Anotace:
Diplomová práce na téma se zabývá rozborem přístupu globálních firem ke své marketingové komunikaci.Ve své práci jsem se snažila postihnout aspekty adaptování globální marketingové kampaně pro podmínky českého trhu a přiblížit procesy, které je nutné pro naplnění cíle realizovat. Práce je strukturována do tří kapitol. První kapitola nastiňuje teoretická východiska pro organizaci globálních firem, další …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2007
  • Vedoucí: Jana Bílková
  • Oponent: Petr Trešl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/3540

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod