Analýza mezinárodní marketingové kampaně společnosti Hewlett - Packard a její adaptace na český trh – Barbora Smolková
Barbora Smolková
Master's thesis
Analýza mezinárodní marketingové kampaně společnosti Hewlett - Packard a její adaptace na český trh
Abstract:
Diplomová práce na téma se zabývá rozborem přístupu globálních firem ke své marketingové komunikaci.Ve své práci jsem se snažila postihnout aspekty adaptování globální marketingové kampaně pro podmínky českého trhu a přiblížit procesy, které je nutné pro naplnění cíle realizovat. Práce je strukturována do tří kapitol. První kapitola nastiňuje teoretická východiska pro organizaci globálních firem, další …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3540
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2007
- Supervisor: Jana Bílková
- Reader: Petr Trešl
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SMOLKOVÁ, Barbora. \textit{Analýza mezinárodní marketingové kampaně společnosti Hewlett - Packard a její adaptace na český trh}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2007. Available from: https://theses.cz/id/nnfhrh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3540
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Globální marketing a lokální kultura
Yaroslav Kerechanyn -
Globální marketing a lokální kultura
Yulia Savelyeva -
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva -
Globální marketing a lokální kultura
Alena Skupinová -
Global Marketing and Local Culture
Dimitri Kartozia -
Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.
Soe Min Htet -
Mezinárodní marketing vybrané společnosti - případová studie
Nina Strašková -
Permanentní kampaň – forma komunikace hnutí ANO 2011 s veřejností
Matěj Kůrečka