Barbora Smolková

Master's thesis

Analýza mezinárodní marketingové kampaně společnosti Hewlett - Packard a její adaptace na český trh

Abstract:
Diplomová práce na téma se zabývá rozborem přístupu globálních firem ke své marketingové komunikaci.Ve své práci jsem se snažila postihnout aspekty adaptování globální marketingové kampaně pro podmínky českého trhu a přiblížit procesy, které je nutné pro naplnění cíle realizovat. Práce je strukturována do tří kapitol. První kapitola nastiňuje teoretická východiska pro organizaci globálních firem, další …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 9. 2007
  • Supervisor: Jana Bílková
  • Reader: Petr Trešl

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/3540

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod